سلام ب همه خیلی دلم گرفته ازدس شوهرم خانواده ی اونا خیلی رو عصابم راه میرن تو زندگیم مشکلی ندارم فقط شر و دعوای اوناس دیشب تا الان هیچی نخوردم موندم چکارکنم از دی خودم بیشتر کچرا این همه بدبختی کیشدم واسه زندگیم باز موندم پیششون میشه راهنمایم کنی
هیچی نمیشه من الانم رو کمر میخوابم نمیگم همیشه اما ادم نمیتونه همش به پهلو بخوابه به کمر هم ساعت ها میخوابم خدا رو شکر بچمم سالمه هیچیش خوبه رشدش عالیه الانم داره لگد مالم میکنه زیاد توجه نکن
من اصن نمیتونم کمرم میگیره با جیغ همسرم بلندم میکنه
درحدی که کمرت استراحت کنه نه مثلا ۵ دقیقه
اره ۱۰ دقیقه اینا اشکالی نداره میتونی بخوابی
پهلو چپ وراست سمت چپ بیشتر
ارع بده
اره بده خونرسانی بچه کم میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.