مواد غذایی مقوی مصرف کنید یکشب درمیون اقدام داشته باشید مخصوصا روزهای تخمک گذاری و بیخیال باشید این مورد خیلی مهمه استرس نمیزاره بگیره ۶ماه تا ۱سال هم طبیعیه باردارنشی بعد اون همسرتون هم ازمایش بدن
به امیدخدا هرچه زودتر دامنتون سبزشه🥰🌱
تا یکسال طبیعی
یکم صبوری و بیخیالی همه چیزو اوکی میکنه
یه سال و اندی
هیچ چیز قطعی حتی برای زوجین سالم هم وجود نداره جان
ولی برای زوجین زیر ۳۰ سال تا یکسال اقدام یک شب در میون طبیعیه بعدش نیاز به چکاب عه
برای زوجین بالای ۳۰ سال ۶ ماه اقدام طبیعی عه و بیشتر از اون نیاز به چکاب داره
ب خواست خدا ربط داره یکی با مشکل میشه یکی بدون مشکل باردار نمیشه خیلیا اینجا هستن
بستگی به شانست داره
یکی ماه اول با اقدام اول باردار میشه
یکی ام n ماه و n سال با n بار اقدام هنوز باردار نشده
بدن اوکی باشه......با اولین اقدام باردار میشه......بازم هرچه خدا مصلحت بدونه.......بعضیا چن سال طول میکشه بعضیا همون ماه اول باردار میشن
تا وقتی ک باردار شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.