ن اصلا😂😂
منم زیاد میشورم اخه دست میزنه همجا بعد میکنه دهنش میشورم خیالم راحت میشع باشوهرم باشه میگه نشور گناه داره کثیف نیست ک حالا سه ساعت حالیش میکنم بخاطرچی میشورم
الکی که نه
اووو آره روزی صدبار میشورم همین الانم شستم
من روزی سه چهار بار با اب خالی میشورم
بله🙄😐دستشو همه جا فرو میکنه دهن ما دهن خودش داشبورد درز درو دیوار 😂😂منبا مایع بچه میشورم
نه فقط اگه بریم بیرون دستشو به جایی بماله
اره منم خیلی میشورم چون خیلی زیاد دستشون دهنشون هست
پوست پوست میشن خشک میشن
کمتر بشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.