انشالله ب حق 6 ماه امام حسین خدا دامنتو سبز میکنه
نا امید نباش به نظرم هاله ش به تبخیر نمیخوره انشالله مثبت میشه همین ماه
همون لحظه هاله اش افتاد عزیزم؟
غم از دست دادن فرزند خیلی سخته کاملا درکت میکنم بیشتر از بچه دار شدن دوست داری اونی که از دست دادی دوباره داشته باشی برای همین وقتی منفی میشه تست خیلی با روح و روان آدم بازی میشه.ولی نباید خودتم داغون کنی باید قوی باشی تو راه دوباره مادر شدن
هاله داره عزیزم فکر کنم مثبتی صبر کن دو روز دیگه پررنگ میشه به امید خدا 😍
دیروز کاملا منفی بود
ناامید نشو عزیزم تو هر تاخیر وگرفتنی ی حکمتی هست منم دوسال پیش پسرمو تو ۳۸ هفته از دست دادم گفتم خدا گرفته بازم میده ۱۸ماه اقدام بودم نشد گفتم شاید ای وی اف جواب بده.رفتم ای وی اف گفت تخمک اهدایی بگیر ذخیره خیلی پایینه نمیشه.کلی گریه کردم ولی بازم ناامید نشدم.الان دوباره قوی تر دارم دارو میخورم تا وقتی که جواب بگیرم.این راه صبر زیادی میخواد بلاخره خدا در رو به رومون باز میکنه.ولی قبلش همیشه بخواه صلاح و مصلحتش باشه بعد بده
هاله داره صورتی هم هست
خط تبخیر نیست که
هاله س صورتیه
این چ حرفیه که دیگه نده منفی نباش
از کجا معلوم که دیگه نده؟؟؟ امیدت رو هیچ وقت از دست نده
۱۴ زود بزار از پریودت بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.