بای پد خیلی آب بخوری، هم بخاطر کیسه آب هم اینکه عفونت نگیری
روزی8تا10لیوان
کم کاری نکن دراین مورد حتما اب بخور زیاد
منم زوری میخورم وهمش تو دستشویی خوابیدم
هفته ات که بره بالاتر به خاطر مایع امونتیک و جلوگیری از عفونت مصرف اب مهم تر میشه
سعی کن یه بطری اب بذاری کنارت و خودت را مجبور کنی جرعه جرعه و قلپ قلپ بخوری
هر چی بیشتر به مصرف ابت اضافه کنی بهتره
و در برخی موارد غذای آبکی و... جای اب ساده را نمی گیره
سعی کن از میوه های آبدار مثل هندونه و خیار هم بیشتر استفاده کنی
تو این گرمای وحشتناک سعی کن بیشتر از قبل اب بخوری ☹️
بیشتر بخاطر مکمل هاست ، من از وقتی قرص اهن و ولتی ویتامین و کلسیم میخورم بشدت ادرارم زرد پررنگ شده ، و بوی خیلی تندی میده
نه ادرار کلا بخاطر مکمل زرد رنگه ولی کم ابی باعث عفونت ادراری و سنگ کلیه و اینا میشه منم روزی ده لیوان بیشتر میخورم
من شاید روزی ۱۰لیوان آب هم بیشتر بخورم
ضادرار زرد نشاندهنده کم آبی بدنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.