۷ پاسخ

وضع منم همینه😵‍💫😵‍💫

تو هر خانواده لی ی بچه نق نقو هست من پسرم ب شدت نق نقو بود و هست الان م نزدیک ۶ سالشه ولی. دخترم کمتر نق میزنه آره از شیر ک بگیری دیگ کمتر بهت می‌چسبه بگو بزرگه سرگرمش کنه

منم اوضاعم همینه

من بچهام اینجوری بودن محل ندادم خوب شدن

فکر بیشتر پسر بچه ها اینجورین. یاسین هم تا میشینم خوبه بازی میکنه کارتون نگاه میکنه . همین که پا میشم یه کاری بکنم می‌چسبه غر میزنه.

آیهانم همینه ولی آیهان تلویزیون نگاه نمیکنه یعنی نمیذاره تا اتاق برم

هیراد منم همینطوره من که حس میکنم داره دندون درمیاره باز
اره بعد دوسالگی یه کم بهتر میشن

سوال های مرتبط