استراحت مطلق باش شیاات روزی دو تا و امپول هم بزن بری دکتر میده همه چی
سرکلاژ کن خیالت راحت بشه اگرم هزینش نداری استراحت مطلق باش
هرروزشیاف بزارهیچکاری هم نکن اصلافقط دستشویی برو کاراخونه واشپزی اصلا
فقط لستراحت و شیاف
اگه دکترت پیشنهاد سرکلاژ داد حتما انجام بده خیالتو راحت کن من نکردم پشیمونم
البته واسه من هفته ۲۳ اومد رو ۳۰ گفتن خطرناکه تو این ماه سرکلاژ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.