کی تو هفته منه و همش گرسنه میشه 🫠🫠🫠

۶ پاسخ

من تو هفته شما دقیقا همین مدلی بودم اما از هفته ۶ یا ۷ حالت تهوعم خیلی شدید شد وچیزی نمیتونم بخورم

من🤦🏻‍♀️😂

من وای دیگ دور از جون عین گاو میخورم فقد

من منننن😫😫😫😫

من همش گرسنمه

من هفته ی 5و6و7 به شدت گرسنم میشد، مخصوصا اینکه از برنج هم بدم میومد، بدتر شده بودم...

سوال های مرتبط

مامان دخترِمن🫠 مامان دخترِمن🫠 هفته سیزدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری