امروز میرم سونوگرافی انتی 🥰دعا کنید همه چیز اوکی باشه 💞💋

۸ پاسخ

فدات عزیزم

ایشاله همه چیز خوب باشه گلم

انشالا که بری با خبرای خوش بیای جونم

ممنون عزیزم همچنین نی نی خودت سلامت باشه

منم دوازده هفته و یه روزمه فردا میگم برم

انشاالله که اوکیه

عزیزدلم انشالله همه چیش خوبه و صورت شکل ماهشو میبینی❤️

انتی باید مثانه پر باشه یانه ؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد