۳ پاسخ

واااای پریودی با سرماخوردگی افتضاحه تجربشو داشتم به خصوص وقتی میخوای پدتو عوض کنی

منم روز اولمه ولی خداروشکر سرماخوردگیه رو ندارم.. فعلا استراحت کن اگه میتونی

دقیقاً منی عزیزم،سیتریزین وچرک خشک کن بخور

سوال های مرتبط

مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد ۳ سالگی
مامان عشق مادر مامان عشق مادر ۲ سالگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۳ سالگی