من 2500به دنیا اومد موقع واکسن 5150بود الان نمیدونم 10روز دیگه میشه سه ماهه پوشاک سایر 2میبندم
من از ۲ ماهگی ۴ میبندم خب بزرگه یکم محکم تر ببند
من پسرم دو ماه و ۱۶ روزشه
۲۶۰۰بود الان حدود۶ کیلو
پوشک سایز دو میبندم خیلی اندازه اس
۴ میبندم
ببین خواهر اگه پایین تنه بچت تپلیه همون چهار ببند یکم محکمتر ..مطمئن باش چند روز. یه قشنگاندازش میشه
مولفیکس اصلا نم پس نمیده و قواره هاش عالیه من تا الان دارم ۳ میبندم دوتا بسته ۱۴ تایی دارم تموم کنم میرم رو ۴
عزیزم مولفیکس سایز ۳ فعلا براش خوبه
مای بی بی میبندی یا مولفیکس؟
من حس میکنم مای بی بی از مولفیکس یه نموره کوچیک تره سایزاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.