۸ پاسخ

من 2500به دنیا اومد موقع واکسن 5150بود الان نمیدونم 10روز دیگه میشه سه ماهه پوشاک سایر 2میبندم

من از ۲ ماهگی ۴ میبندم خب بزرگه یکم محکم تر ببند

من پسرم دو ماه و ۱۶ روزشه
۲۶۰۰بود الان حدود۶ کیلو
پوشک سایز دو میبندم خیلی اندازه اس

۴ میبندم

ببین خواهر اگه پایین تنه بچت تپلیه همون چهار ببند یکم محکمتر ..مطمئن باش چند روز. یه قشنگ‌اندازش میشه

مولفیکس اصلا نم پس نمیده و قواره هاش عالیه من تا الان دارم ۳ میبندم دوتا بسته ۱۴ تایی دارم تموم کنم میرم رو ۴

عزیزم مولفیکس سایز ۳ فعلا براش خوبه

مای بی بی میبندی یا مولفیکس؟
من حس میکنم مای بی بی از مولفیکس یه نموره کوچیک تره سایزاش

سوال های مرتبط