۳ پاسخ

پوشک.....
هنوز زوده برای پوشک..
ان شالله من ۲/۵ سالگی استارت میزنم..

من که گرفتم یک ماهی هست...

زوده عزیزم یه سری امادگی ها داره بزنی تو اینترنت میاد تو گهواره هم هست یکیش اینه که پوشکش از شب تا صبح خشک بمونه

سوال های مرتبط