واکسن کزاز از چند تا چند هفته میشه زد؟

۱۲ پاسخ

برو بزن همین هفته بهداشت به من گفت تا یک ماه مونده به زایمان میشه بزنی

من 27 هفته زدم

۲۸ گفت برن

۳۷ هفته ام ۷ تیر زایمان می کنم

من نزدم واکسن کزاز برای چیه؟ باید می زدیم ؟

به من گفت اول هفت ماه

برا من گفتن هفته ۲۸ باید بزنم

میگن ک ۵ماهگی بایدبزنی

دکتر من گف تا۳۱ من۳۲ بودم‌گف بزن به دکتر بگو

من هنوز نزدم ، واجبه زدنش؟ حتما باید زد ؟؟؟

دکترم گفت بهتره نزاری آخرای بارداری من29هفته زدم

بنظرم دیگه بر شما دیر شده

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری