من تا الانم ندارم
سلام من هفته هفتم هستم وکمردردودلدرددارم ولی لکه بینی ندارم ترشح سفیدزیاددارم مامان های عزیزبنظرتون طبیعیه راهنمایم کنید
من سرقبلیم داشتم ولی سقط شد سراین خیلی کمتر میرم
من صبح ها ندارم ولی شبا دارم 😅
من دارم مخصوصا موقعه خواب
من نداشتم هنوزم ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.