۴ پاسخ

منم اینجوری بودم الان خوب شدم دیگه خداروشکر

منم اینشکلی بودم
ببین اینکارارو بکن
ویتامین ب ۶. با متوکلوپرامید
میخوردم قرصه دکتر گف هر ۸ ساعت من وقتی درد داشتم‌میخوردم
و اینکه چیزایی سرخ کردنی اصلا نخور ابگوش اینا‌نخور غذاتو خوردی دراز نکش
شبا قبل خواب سعی کن علکی غذا نخوری
خوب میشی اینارو رعایت کنی و اینکه سعی کن چیزایی کبابی بخوری

منم مثل شمام هر نیم ساعت یه بار یه چیزی بخور معدن ضعف نکنه درد نمیکنه دیگه

شربت ادی ژل بگیر بخور برای زنای حامله خوبه

سوال های مرتبط