سلامم خانما من دندون درد دارم چ کنممم؟

۵ پاسخ

تا وارد ماه هفت نشدی برو از دکترت نامه بگیر درستش کن حتما.

سلام
نهایت کاری که میشه بکنی خوردن استامینوفن ساده بدون کدوئین.
میخکم روی دندون بذاری آروم میشه

سلام ب دکتر بگو بهت نامه میده میری دندون پزشکی معاینه میکنه اگ نیاز داشت درستش میکنه سه ماهه دوم میتونی دندون درست کنی نگران نباش

دیفن هیدرامین غرغره کن

استامینوفن ساده
من می‌زارم روی دندونم آروم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد