بهترین شیر خشکی که برای ریفلکس استفاده کردید چی بود؟؟؟

۶ پاسخ

ترویتال ای آر

ببلاک ساده

نان ای آر

نان ای آر

آپتامیل ای ار

منکه بچم رفلاکس داشت بردم دکتر عوض نکرد ببلاک معمولی میدم
ولی معمولا ای ار میدن

سوال های مرتبط

مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی