خانوما بلند میشم یهویی ازم آب میاد بی اختیار چی میتونه باشه

۱۱ پاسخ

کیسه آب

داری باهامون شوخی میکنی؟😐

برو بیمارستان سریع، کیسه آب پاره شده
ان شاالله به خیر و خوشی زایمان کنی

احتماا ل میدم نوشابه باشه
عجبا

کیسه ابته دیگه پاشو سری برو بیمارستان

برو بیمارستان یا مطب دکترت تست کیسه آب بده حتما

😨کیسه آبه بدو بیمارستلن

چند هفته ای دقیق؟
آبش گرمه؟

یکم هم ترشح سفید کشدار هم هس

کیسه ابته برو دکتر

کیسه ابته لابد برو بیمارستان

سوال های مرتبط