من میتونم راهنماییت کنم ولی حقیقت میترسم چون جسارت ب شما نباشه بعضی ها کاری ک بگی درست انجام نمیدن خدایی نکرده بدتر میشه بچه
ای خواهر من از رثز اول درگیر دلدردم . یکم قطره کولیکیز تاثیر داره وگرنه منم همه رو امتحان کردم . حالا حالاها کولیک هست
هر دارویی هم دکتر بده بعد یه هفته تاثیر نشون میده فورا معلوم نمیشه باید تحمل کنی سعی کن با روش های خونگی کنترل کنی
من دخترم بعد دو هفته کولیک رفلاکسش نشون داد شیر خودم میخوره
بردمش دکتر گفت کولیک و رفلاکس هس
دارو بهش داد خداروشکر بهتره
تا 6 ماهگی همه بچه ای برای بعضی ها زودتر رفع میشه برای بعضی ها میمونه
ربطی ب شیر ندارع همین کار اشتباه هس که شیر عوض میشه
دل درد کولیک هس
بلا آوردن رفلاکس هس
اخ اخ منم دردم همینه دارم دق میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.