۷ پاسخ

مامان آریا بچه اگه خودش بخور باشه وبخوره وزن میگیره نخوادهم تو هیچ کاری نمیتونی بکنی من بچه اولم سه ماهگی شیر خشک وول کرد ودیگه نخورد شیرم به شدت کم بود ۴ ماهگی دکترگفت کمکی وشروع کردم ولی دوروز اول تست وخب بود بعدش دیگه نمی‌خورد اینقدر بد بودکه من هنوز که سه سالشه خیلی چیزارو نتونستم روش تست حساسیت بگیرم هنوز م بده وغذا درست نمیخوره تو تلاشت واکنش چیزای مختلف درست کن غذا رو تزئین کن بیرون ببرش بهش غذا بده و.... ولی اگه دید تاثیری نداره الکی خودتو سرزنش نکن
من که خیلی خودمو سرزنش میکردم ولی تاثیری نداشت هچ روشی هم روی بچم اثری نداشت که غذا خور شه....اینم بگم کلا از همون اول جزءبچه های سخت بود مدام قروگریه والان همینه...

درسته چند وعده میدی اما کم میخوره ۴ قاشق خوب کمه. بعد راستی من امروز جای فوق تخصص نوزادان بودم گفت شب باید ده و نیم دیگه بخوابه اگخ میخوای وزن بگیره چون هورمون رشد شب یکی دوساعت که میگذره از خواب ازاد میشه وقتی ساعت‌های دو میخوابه هورمون رشد ازاد نمیشه

من هر کاری بگی میکنم
روزی یدونه موز میخوره صبا با حلوای ارد برنج و کره قاطی میکنم و شبا با حریره سویق و خرما

س وعده ام کمکی ک یا کته و گوشته و یا سیب زمینی و عدسی ک همه کره دارن
شیرم میدم
باز انگار ن انگار
اینم بگم فعالیتش خیلی زیاده و استپ وزنیم کرده 🫠

فک نکنم‌چیزی باشه

باید زیاد و و وعده بیشتر بدی اینجوری زودی تپل میشه و کره هم حتما بزن

تو سوپش پای مرغ و عصاره قلم بریز
کره موز خوبه فرنی نشاسته
پودر چهار مغز سویق
گوشت بلدرچين خوبه
تو فرنی شیره انگور بریز ی کم

فهمیدی ب منم بگو

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی