بهبود میرفتم
من طالقانی میرم
بهبود هم هس
گلم من دکترم بیمارستان شمس هست خودش معرفی نامه داد امروز رفتم رفتاروآموزششون فوی العاده بود کل ترسم ریخت
من امام سجاد رفتم
همه بیمارستان ها دارن
فکر کنم همشون داشته باشن
ببین دکترت کجا میگه
من الزهرا رفته بودم
فک کنم بیمارستان شمس کلاس دارن
خانمهای تبریزی عزیز سزارین سری دوم چند در میاد کدوم بیمارستان خوبه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.