خانومای تبریزی لطفاً میشه بگین کلاس های زایمان طبیعی کجا هست ؟

۷ پاسخ

بهبود میرفتم

من طالقانی میرم
بهبود هم هس

گلم من دکترم بیمارستان شمس هست خودش معرفی نامه داد امروز رفتم رفتاروآموزششون فوی العاده بود کل ترسم ریخت

من امام سجاد رفتم
همه بیمارستان ها دارن

فکر کنم همشون داشته باشن
ببین دکترت کجا میگه
من الزهرا رفته بودم

فک کنم بیمارستان شمس کلاس دارن

خانمهای تبریزی عزیز سزارین سری دوم چند در میاد کدوم بیمارستان خوبه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری