۱۳ پاسخ

حتمااااا...آب شیرین بهشون بده..بزار معده هاشون به همه چی عادت کنه و سوسول بار نیاد معدشون....آب جوشیده برا نوزادهست

والا من یه ماهه همون شیر آبو میدم ☹️چرا بد باشه
خیلی خودتو اذیت میکنیا این سن اصن آب جوشیده و نجوشیده براشون فرقی نداره

اره بابا .سخت نگیر.اب لوله بده..همه چی بده که حساس نشن.از الان عادت کنن

آره چندباری یه دفعه و توی حالت ضروری اشکالی نداره که
خودتو اذیت نکن

من اب شیر جوشیده همه میدم زیاد حساس نباش

من اب شیر هم میدم جوشیده خنک داشته باشم میدم نباشه اب شیر میدم اخه دیگ نم نم باید به اب معمولی و غذای سفره عادت کنن از یه جا باید شروع بشه دیگ اگ هیچ وقت ندی ۲۰سالشم بشه نمیتونه اب شیر بخوره

اره بده زیادی ام سختگیری خوب نیس

من که دیگه هم شربت میدم بهشون بیرون که میریم بعضی وقتا هم اب غیر جوشیده میدم

من الان از آبسردکن ساید میدم تا دوهفته پیش جوشیده میدادم

من میرم بیرون براش آب معدنی میگیرم فک نکنم دیگ ایرادی داشته باشه

دیگ کم کم بهشون بده عزیزم اب شیر

من چون خونمون تصفیه اب داریم همون ابی ک خودمون میخوریم و بهش میدم

میگم آب شیرین،یعنی همون لوله کشی،،،بعضی شهرها مثل شهرما لوله کشی آب شور هست و ما از آب تصفیه کن استفاده میکنیم

سوال های مرتبط