استراحت مطلق باشی هیچ خطری نداره الکی نترسوننت
من جفتم از ۱۵ هفته سر راهی بود ، تا ۲۸ هفته هم که سونو رفتم تازه لولایینگ شده بود دکترا خیلی منو ترسوندن ولی ۳۴ هفته که رفتم سونو بالا رفته بود
ولی میگن امکان خونریزی بیشتر و دکتر من میگفت ۳۶ هفته ختم بارداری میدیم برای جفت پایین
زایمانت هم که سزارین میشه
فک کنم زایمان زودرس چون منم جفتم پایینه دکترم گفته خیلی استراحت کن
زایمان زودرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.