خطرات جفت پایین چیه؟

۴ پاسخ

استراحت مطلق باشی هیچ خطری نداره الکی نترسوننت

من جفتم از ۱۵ هفته سر راهی بود ، تا ۲۸ هفته هم که سونو رفتم تازه لولایینگ شده بود دکترا خیلی منو ترسوندن ولی ۳۴ هفته که رفتم سونو بالا رفته بود
ولی میگن امکان خونریزی بیشتر و دکتر من میگفت ۳۶ هفته ختم بارداری میدیم برای جفت پایین
زایمانت هم که سزارین میشه

فک کنم زایمان زودرس چون منم جفتم پایینه دکترم گفته خیلی استراحت کن

زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شَمَل مامان شَمَل هفته هفدهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی