من از اول تا الان سفالیک ان شاا تا آخر همین باشه
مال من بریچه خدا کنه نچرخه سزارین بشم
خخخخخ انشاله
ما اگه دعامون میگرفت واسه خودمون دعا میکردیم 🤣
مال من بریچه ولی میگم میچرخه🤭😂
خب الان واسه من کلا بریچ هست به چه دردم میخوره وقتی نمیشه زایمان طبیعی کنم
من از ۳۰ هفتگی سفالیک بود هنوزم سفالیکه 😂دیگه نمیچرخه
کاملا برعکس
من بچم بریچه به همه میگم دعا کنین سفالیک شه.
حالا من برا شما دعا میکنم بریچ شه شما دعا کن بچه من سفالیک شه😅
ان شاء الله 🤲
ایشالله برا تو بریچ شه برا من سفالیک بمونه😂🍒
کاش بشههع مال منم بشههه😂💔من سه هفتس الا سفالیکمونده😑😑
من تا هفته ۳۵ بریچ بود هفته ۳۶ رفتم سفالیک شده بود و کل برنامه هامو ریخت بهم😐😢
نمیشه دلتو خوش نکن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.