دعا کنید من بچم بریچ شه😂🧘‍♀️

۱۳ پاسخ

من از اول تا الان سفالیک ان شاا تا آخر همین باشه

مال من بریچه خدا کنه نچرخه سزارین بشم

خخخخخ انشاله

ما اگه دعامون میگرفت واسه خودمون دعا میکردیم 🤣

مال من بریچه ولی میگم میچرخه🤭😂

خب الان واسه من کلا بریچ هست به چه دردم میخوره وقتی نمیشه زایمان طبیعی کنم

من از ۳۰ هفتگی سفالیک بود هنوزم سفالیکه 😂دیگه نمیچرخه

کاملا برعکس
من بچم بریچه به همه میگم دعا کنین سفالیک شه.

حالا من برا شما دعا میکنم بریچ شه شما دعا کن بچه من سفالیک شه😅

ان شاء الله 🤲

ایشالله برا تو بریچ شه برا من سفالیک بمونه😂🍒

کاش بشههع مال منم بشههه😂💔من سه هفتس الا سفالیک‌مونده😑😑

من تا هفته ۳۵ بریچ بود هفته ۳۶ رفتم سفالیک شده بود و کل برنامه هامو ریخت بهم😐😢

نمیشه دلتو خوش نکن😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی