۶ پاسخ

عزیزم هروقت ک خودت راحتی پخش کن اصلا ربطی نداره سوم هفتم شیر خوارگان. من هرسال هر موقع ک تونستم پخش کردم. حاجتم گرفتم چ شیر بوده چ تخم مرغ چ. شله زرد. چ لقه اقا قربونش برم ک مثل ما شرطی نیست حتما بگه. فلان چیز و فلان روز نذر کنی
هیچ وقتم نگفتم. اول حاجتمو بده بعد پخش میکنم. هروقت در توانم بوده. پخش کردم

من نذر کردم روز بعد آزمایشم مثبت شد قربون شش ماهه امام حسین برم

باید برای روز شیرخوارگان پخش میکردی

آره من پارسال پخش کردم و نتیجه اش گرفتم امسال هم هفتم محرم پخش میکنم نیت کن ۷ صلوات ۷ توحید. و به اندازه توانت کیک و شیر بگیر بین بچه ها پخش کن

باید روزحضرت علی اصغرپخش کنی گذشت

نذر میکنی اگه باردار شدی سال بعد شب هفت محرم باید شیر پخش کنی

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته آسمونی مامان دوتا فرشته آسمونی قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری