خانما چی بخورم زود قلب جنینم تشکیل بشه ؟

۱۱ پاسخ

امگا
ویتامین دی
فولیک اسید

والا من هیچی نخوردم

مویز بخور کشمش

خرما بادوم یه قاشق چای خوری عسل حبوبات مغزیجات

مضرهارو حذف کن، ماهیچه هم زیاد بخور.

بادوم ، چندتا دونه خرما شیر من اینارو میخوردم

اسید فولیک،میوه ،آجیل

میوه آجیل خرما اینا اوکیه

تغذیه خوب داشته باش مهم نیس ک حتما ی چیزای خاص بخوری

ب خوردن نیست بنظرمن من 7کیلو کم کردم میلمم ب غذا صفر شده فقط هرچی دلم بکشه ولی 6هفته تشکیل شده بود

آجیل و میوه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته پانزدهم بارداری