سلام عزیزم شما کدوم بیمارستان سز کردی هزینه اش چند شد
اونت ولی گرونه
من بی بی لند میدم چون دو هفته یه بار میندازم دور
انواع اقسام گرفتم ولی بچم بی بی لند کد ۲۱۲ رو گرفت
منم بیبی لند گرفتم اصلا معلوم نیست بچه پستونک قبول کنه یانه
بچه اولم بعد از ۱ماه ونیم انداخت دیگه نگرفت
بهترین و بدترین نداره
اول اینکه نوزاد باید بپذیره دوم وسع مالی داشته باشی که زود به زود عوضش کنی
من خودم برای دختر بزرگم یه مارک خارجی گرفتم اولش سال ۱۴۰۰ دونه ای ۲۰۰ خرده
بعد دیدم نمیشه ماهی دوماهی یدونه بخوام بخرم بی بی لند خریدم
دیگه برای پسران بی بی لند خریدم و راضی بودم
من رووکو گرفتم
اونت.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.