بچه ها کسی بلده جواب ازمایشو

تصویر
۴ پاسخ

قسمت مربوط به خونت هم خداروشکر اوکیه.در کل جای هیچ نگرانی نداری فقط همون مایعات که گفتم زیاد مصرف کن ک عفونتت رفع شه دکتر براش دارک نمیده

قندت هم نرمال و عالیه

همه چیت خوبه

خیلی کم عفونت باکتریایی داری که با ادرار زیاد رفع میشه فقط باید مصرف مایعاتت بالا ببری

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد
مامان karen مامان karen ۳ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🥹🌿 مامان جوجو🥹🌿 ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۲ ماهگی