قسمت مربوط به خونت هم خداروشکر اوکیه.در کل جای هیچ نگرانی نداری فقط همون مایعات که گفتم زیاد مصرف کن ک عفونتت رفع شه دکتر براش دارک نمیده
قندت هم نرمال و عالیه
همه چیت خوبه
خیلی کم عفونت باکتریایی داری که با ادرار زیاد رفع میشه فقط باید مصرف مایعاتت بالا ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.