منم فردا باید انجام بدم
برو ازمایشگاه رازی کرج ده الی دوازده ساعت باید ناشتا باشی از قبل
برای راحتی توی سایتشون وقت بگیر بهت زنگ میرنن یه روز قبل پذیرش انجام میدن دیگ اونجا الاف نمیشی با شکم گشنه
من روز قبل وقتموگرفتم رفتم اونجا فوری خون و گرفتن و دوتا شربت خنک دادن خوردم بعد هر یه ساعت باید ازم خونمیگرفتن چهاربار. یبارش ناشتا بود دوبارش بعد از خوردن گلوکز بهتره از هشت صبح بری ک تا یازده کارت تموم شه
دکتر منم اکرمه
من انجام دادم.
عزیزم شما پیش دکتر آشتیانی میرید ایشون چه بیمارستان هایی زایمان انجام میدن؟
آزمایش برای تشخیص دیابت بارداری
و تیروئید
ازمایش گلوکز و تیرویید هست عزیزم همه باید انجام بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.