۵ پاسخ

بله من با انتی انجام دادم ولی هنوز جوابشو به دکتر نشون دادم تو بارداری همه انجام میدن

واسه منم نوشته چکاپ کامل.

دقیق نمیدونم ولی از سونو های معمولی قیمتش بیشتره

برای خونرسانی جفت و جنینه

خیلی ها دیدم سزارین دوم هستن دکتر براشون نوشته که ببینه چسبندگی دارن یا ن

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری مامان نینی فرفری هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلی♥️ مامان تو دلی♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری