دختر من به دنیا آمد ۳کیلو بود
چهار ماهگی ۶۵۰۰بود

۷ پاسخ

عزیزم ۲برابر وزن تولدش شده
خداروشکر خوبه اذیت نکن خودتو

قدش تو 4 ماه چند بود

خوبه که

وزنش خوبه که دخترمن امروز ۶۸۰۰بود خانه بهداشت گفت عالیه هرکیم میبینه میگه توپولیه

خیلی هم خوبه من ۶ ماهشه ۷ کیاوعخ

پسرمن ۶کیلو بود

خیلی لاغره
چکار کنم؟؟

سوال های مرتبط