میشورم میزارم تو قابلمه قابلمه رو پر اب میکنم میزارم یه روز تو اب بمونه تا هرچی خون هست دربیاد بعد ابشو خالی میکنم دوباره میشورمشون بازم میزارم تو قابلمه پر اب یدونه پیاز بزرگو درسته میندازم توش میزارم رو گاز صبح تا شب حدودا ۱۱ ۱۲ ساعت بپزه بعد میزارم یخچال ببنده روغن روشو میندازم دور ابشو تو قالب یخ میریزم میزارم فریزر، فریز که شد درشون میارم میزارم تو ظرف دربسته میزارم فریزر استفاده میکنم بهتره تا یک ماه استفاده بشه
قلمارو ميشورم تميز
بعد ميذارم تو قابلمه ى بزرگ تا بالا آب پر ميكنم
چندتيكه پياز و نخود ميندازم ميذارم ١٠-١٢ ساعت ميپزه آبش از نصف قابلمه هم كمتر ميمونه
بعد صاف ميكنم قلما و خورده هاش تو آبكش ميمونن
آبش تو يه تابه اى چيزى
ميذارم آبو يخچال تا سفت بشه
بعد روغن روشو برميدارم ميندازم دور
خود آبش كه ژله اى شده رو اندازه ى دلخواه بسته بندى ميكنم
اون روغن روشو اگه برندارى خيلى بوى بدى ميده بوى گوسفند ميده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.