۱ پاسخ

قلم و بشور بنداز تو قابلمه تا روش و پر آب کن،یدونه پیاز سالم بنداز بذار ۱۰ ساعت با شعله کم بپزه
البته من ۲۴ ساعت گذاشتم پخت

سوال های مرتبط

مامان مانیار👶 مامان مانیار👶 ۱۱ ماهگی
مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی