۵۰ و نصف کن بزار
شاید برا درد داده برا تب استامنیفن میدن
دیکلوفناک نه استامنیفن باید بزارب
قطره بروفن بده عزیزم
هم تب بره هممسکن
دیکلوفناک مسکن هست
برای بچه نمیدن
شاید اشتباه داده
۵۰ هم خیلییییییی قویه
برای تب باید شیاف استامینوفن کودک بذاری
دیکلوفناک برای نوزاد تو این سن نمیزارن اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.