خانوما معاینه ای که انجام میدن درد داره خیلی؟

۷ پاسخ

من مردم ب معنای واقعییی خیلی بده

اره من لگنمو معاینه کرد دردم گرفت البته اینم بگم من چند ماهه شیاف میذارم و سرکلاژم

هنگام معاینه نفس عمیق بکش خیلی دردش قابله تحمله

بعضیا بیشعورن خیلی اذیت میشه ادم کلا خب درد داره یه دست بره تو واژن

نه معاینه ساده کردم اصلا خیلی درد نداشت نگران نباشید

اره منکه واقعااااا مردمو زنده شدم از دستشون 😐

ن شل بگیری درد قابل تحمل من اذیت نشدم حتی وقتی تحریکی انجام دادن

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری