آیا در بیمارستان دولتی اردبیل موقع سزارین فیبرم هم برمیدارن یا نه

۱ پاسخ

آره بر میدارن فقط به دکترت بگو من ۶ تا داشتم دکترم بر داشت

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری