خانوما بچم از ظهر حرکاتش خیلی ریزه🥲نیاز برم nst؟

۳ پاسخ

نه اصلانگران نباش ازمنم همینجورازدیروزظهرتاظهری خیلی حرکتش کم شده بود یه چیز شیرینی بخوریالواشک قدم بزن درازبکش باهاش حرف بزن خوب میشه حرکت میکنه منم صبحی خیلی نگران بودم خیلی ترسیده بودم وشکرخداکمی بهترشد

نگران نباش. من از ۳۰ هفته اینجوریه

اگه خیلی نگرانی بله برو . برای همین مواقع گذاشتن دیگه

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی