۴ پاسخ

۳روزگیش همه این کارا رو انجام دادم

من پنج روزگی بردم کلینیک بشری در بیمارستان رضوی

یک ماهگی بردمش بیمارستان آرش

من بهداشت بردم بم گفت یه سه ماهگی هم باید ببریش که فعلا نبردم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی