۴ پاسخ

چون رفلاکس داره سعی کن غلیظ براش درست کنی
من مرغ هویچ سیب زمینی با رشته سوپی میزارم بپزه حسابی بعدش میکسش میکنم و بهش روغن زیتون و سویق جوانه گندم اضافه میکنم...
یا با کدو و سبزی و گوشت و برنج خورده میزارم حسابی بپزه

ابلیمو و دارچین و روغن زیتون بزن بهش داخل سوپ هم زرچوبه بزن

سبزیجات تغییر بده کرفس کدو فلفل دلمه قارچ نخود فرنگی گوشت آب قلم یکم زردچوبه هم مجازه آب لیمو تازه هم ی کوچولو محازه

اره پسر منم همینجوره ولی من جعفری جو پرک نمیریزم
اصلااا نمیخوره چند قطره لیمو ترش ریختم داخل یه کم خورد

سوال های مرتبط