اره من و فقط تو حاملگی میاد برام دارو میخورم
اره من از اول قرص میخورم
منم ارثیه کم کار دارم قرص میخورم چیز بدی نیس
اره منمدارم قرص میخورم دلیلش هورموناس
منم کم کاره دارم قرص میخورم
چیز خاصی نیست قرص بخور کنترل بشه
بله من تیروئید کم کار دارم و قرص مصرف میکنم مال من ارثیه خانوادگی داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.