کسی بوده تیروییدش کمکار بشه تو بارداری؟ علتش چیه😟

۷ پاسخ

اره من و فقط تو حاملگی میاد برام دارو میخورم

اره من از اول قرص میخورم

منم ارثیه کم کار دارم قرص میخورم چیز بدی نیس

اره منم‌دارم قرص میخورم دلیلش هورموناس

منم کم کاره دارم قرص میخورم

چیز خاصی نیست قرص بخور کنترل بشه

بله من تیروئید کم کار دارم و قرص مصرف میکنم مال من ارثیه خانوادگی داریم

سوال های مرتبط