اره .یه دوست مهربون خداخیرش بده گفت آلو خورشتی بخور. با اون شکمم راه افتاد بالاخره. ولی آنقدر معدم درد میکرد و ترش میکردم دیشب یه امی پرازول خوردم بهترشدم انشالله ک ضرر نداشته باشه
بهتر شدی گفتی شکمت کار نمیکنه ؟
مامان ها ترشی هویچ و کلم ضرر داره یا ن
وای وای منم دیوونه شدم هر سه روز یکبار سرم میگیرم دیوونه شدم دیگه
وای منمم شدیدااا مخصوصا شبا
وای منم ترش کردم در حد چی داره جر میخوره معده ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.