۲ پاسخ

چون جلو چشممون اینطوری فک می‌کنی پسرا یکم دیر تر از دخترا رشد میکنن دختری که با پسرم ب دنیا اومده کاملا برمیگرده می‌شینه ولی این نه

نه به نظر من خیلی بهتر میفهمن میخندن بامزه میشن

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی