۲ پاسخ

بله ، ب ب وینک شرکت عبیدی رو دادم. خیلی خیلی بدمزه ست ، خودم اصلا نمیتونستم بوش رو تحمل کنم اما خدارو شکر دخترم میخورد

بله من

سوال های مرتبط