۱۰ پاسخ

آبی خوب

دختر من همین آبی میگیره

تصویر

هیچکدومشون بادومی خوبه

صورتیه

من پسرم هردو رو نگرفت

صورتی

ارتودنسی

اونی که مخصوص ارتودنسی هست فکر کنم صورتیه باشه

من دو تاشون هن دارم نمیخوره😂😶

صورتیه

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۱ ماهگی