خانما وقتی پاشویه میکنم اول رو پیشونیش دستمال بزارم؟؟

۸ پاسخ

دکتر بچه من میگفت پاشویه فقط باید از زیر قفسه سینه تا ران باشه ک جواب بده با آب ولرم

ببین من داخل بیمارستان پسرموپاشویه میکردم اول زیربغلاش چندباردستمال آبشوبگیربزاربعددورگردنش دستمال بکش بعدتبشوبگیراومده بودپایین یک دستمال بزارروشکمش یکی روپیشونیش گلاب هم زودمیاره پایین یه سرگلاب بریزداخل آب ولرم

با آب ولرم که لرز نکنه
دستمال خیس کن بذار روی شکمش

دسمال خیس بزار رو شکمش خیلی خوبه

ابلیمو کف پاش بزن

دستمال ولرم بزارزیربغلش تبش میادپایین سری

با آب هم دمای بدنش باید پاشویه کنی اصلا اب سرد نباشت

آره بذار بااب ولرم سرد سرد نذاریا

سوال های مرتبط