۱۰ پاسخ

زور زدن بده خیلی، بگردین ببینین چی جواب میده براتون، برا من ففط لواشک جواب داد و کیوی، وگرنه انجیر و روغن زیتونو سالاد و هندونه جواب نداد

خاکشیر بجوشون باهمون آب ک قلیده بخور.چندساعت بعد اکی میشی.آب رو آتشه

الان که فصل الو هست هروز چند تا بخور ببین شکمت چطور نرم شه من که اینقدر دوست دارم و میخورم آخر شب باید سنجد بخورم که فردا اسهال نشم

باعث میشه بواسیر بگیری ملین بخور انجیر زیتون روغن زیتون رب به الو آلبالو سبزیجات ‌کاهو

فرنگی استفاده کن عالیه ، من از اول بارداری فرنگی استفاده کردم واقعا راحتم این دردسر ها رو هم ندارم

مشکل سازه گلم

چرا خیلیم مشکل داره، دیگه این کارو نکن، یا روغن زیتون و الو و این چیزا بخور، یا بگو دکترت دارو مثل شربت لاکسی ژل یا شیاف گلیسیرین بده

زور نزن اصلا یبوست تو بارداری خوب نیس سعی کن الو و سبزی زیاد بخوری آب سردم زیاد نخور

منم با واژن دوروزه عادت کردم‌ زور میزنم میترسم چیزی بشه

زور نزن گلم خیلی بد هست .

سوال های مرتبط