زور زدن بده خیلی، بگردین ببینین چی جواب میده براتون، برا من ففط لواشک جواب داد و کیوی، وگرنه انجیر و روغن زیتونو سالاد و هندونه جواب نداد
خاکشیر بجوشون باهمون آب ک قلیده بخور.چندساعت بعد اکی میشی.آب رو آتشه
الان که فصل الو هست هروز چند تا بخور ببین شکمت چطور نرم شه من که اینقدر دوست دارم و میخورم آخر شب باید سنجد بخورم که فردا اسهال نشم
باعث میشه بواسیر بگیری ملین بخور انجیر زیتون روغن زیتون رب به الو آلبالو سبزیجات کاهو
فرنگی استفاده کن عالیه ، من از اول بارداری فرنگی استفاده کردم واقعا راحتم این دردسر ها رو هم ندارم
مشکل سازه گلم
چرا خیلیم مشکل داره، دیگه این کارو نکن، یا روغن زیتون و الو و این چیزا بخور، یا بگو دکترت دارو مثل شربت لاکسی ژل یا شیاف گلیسیرین بده
زور نزن اصلا یبوست تو بارداری خوب نیس سعی کن الو و سبزی زیاد بخوری آب سردم زیاد نخور
منم با واژن دوروزه عادت کردم زور میزنم میترسم چیزی بشه
زور نزن گلم خیلی بد هست .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.