۹ پاسخ

منکه شیر نمیدم ولی داعم گرسنمه روز به روز پخش تر میشم

وای منم انقد دلم ضعف میره همش میخورم دیگه از خودم بدم میاد

همون موقع که شیر میخوره مثل اینکه ازبیابون اومدم تشنه میشم اصلا عجیب تشنه میشم ولی خب من تحرکم زیاد بود برگشتم به وزن قبل بارداری

اره خیلی

وای آره منم گرسنه ام میشه بعد بعضی شبا خیلی بیشتر شیر میخوره دیگه ضعف میکنم کم میارم اعصابم داغون میشه فکر کنم باز خسابی چاق بشم متاسفانه

خوش بحالتون منکه عین خیالم نیست بخورم یا نخورم اصلا اشتها ندارم شیرم هم کم شده

اخ اره من هنوز ناهار نخوردم گرسنم شده ینی پنج دقه بعد ناهار باید برم دوباره یچی بخورم حالا یا کیک یا شیرینی اصن خیلی گرسنم میشه همشم عطش دارم یه سره دارم نوشابه خنک میخورم قندی شدم دیگه😂😂😂😂😂

خیلی زیاد هم تشنه هم گرسنه

دقیقا 😑🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط