پسر من ببلاک ای ار میدادم روزی ۳تا ۵ بار دسشویی میکرد عادیه ولی الان نان ۲ میدم روزی ۱یا ۲ بار پی پی میکنه
ببخشید ۵,قطره اشتباه نوشتم
دکتر برا پسرم نوشته روزی ۵قطره
ای خدا بگم چکارت نکنه😄 عکس باقلوا میذاری سوال در مورد پی پی میکنی
منم از وقتی شیرخشک شماره ۲ میدم تعداد دفعش زیاد شده
فکر کنم صبح ۵قطره شب ۵قطره
۱۲ساعت ۵سیسی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.