۶ پاسخ

پسر من ببلاک ای ار میدادم روزی ۳تا ۵ بار دسشویی میکرد عادیه ولی الان نان ۲ میدم روزی ۱یا ۲ بار پی پی میکنه

ببخشید ۵,قطره اشتباه نوشتم

دکتر برا پسرم نوشته روزی ۵قطره

ای خدا بگم چکارت نکنه😄 عکس باقلوا میذاری سوال در مورد پی پی میکنی
منم از وقتی شیرخشک شماره ۲ میدم تعداد دفعش زیاد شده

فکر کنم صبح ۵قطره شب ۵قطره

۱۲ساعت ۵سیسی بده

سوال های مرتبط