خانم ها مایع آمنیوتیک 12 اوکیه تو هفته های من؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

منم ۱۲ بودم تو اخرین سونو

بله خوبه من 32 هفته 12بود دکتر گفت خوبه

از منک 10 هست اره خدبه فدات استرس نگیر

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد