واکسن ۴ماهگی کلا سخته
وای خیلی سخته ؟۸ ام وقت واکسن پسرمه
من سر واکسن دوماهگی خیلی میترسیدم بالاخره گذشت و آسون بود الانم سر واکسن چهارماهگی استرس دارم☹️
واسه دختر منم سنگین بود
چارشنبه ۶ ماهگی داره اکثرا میگن سنگینه از الان دلم خونه واسه دخترم😢😢😢😢طفلکیا تازه میفهمن بازی چیه میخان بازی کنن باز واکسن میرسه
تازه دختر من بدیش اینه ک ب هرجاشم دست بزنن خودشو سفت میکنه جیغ میزنه واسه چارماهگیش واکسن دومشو جوری سفت کرد ک امپول تو پاش گیر کرد هول شد همه واکسنش ریخت بیرون رفت دوباره بزنه باز فک کنم ترسید زیاد بشه نزد
حق میدم🥲 دختر من بعد اون خیلی لاغر شد
پسر منم تب و لرز کرده بود😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.