این واکسن چهارماهگی چی بود دهنمون سرویس شد...

۶ پاسخ

واکسن ۴ماهگی کلا سخته

وای خیلی سخته ؟۸ ام وقت واکسن پسرمه

من سر واکسن دوماهگی خیلی میترسیدم بالاخره گذشت و آسون بود الانم سر واکسن چهارماهگی استرس دارم☹️

واسه دختر منم سنگین بود
چارشنبه ۶ ماهگی داره اکثرا میگن سنگینه از الان دلم خونه واسه دخترم😢😢😢😢طفلکیا تازه میفهمن بازی چیه میخان بازی کنن باز واکسن میرسه
تازه دختر من بدیش اینه ک ب هرجاشم دست بزنن خودشو سفت میکنه جیغ میزنه واسه چارماهگیش واکسن دومشو جوری سفت کرد ک امپول تو پاش گیر کرد هول شد همه واکسنش ریخت بیرون رفت دوباره بزنه باز فک کنم ترسید زیاد بشه نزد

حق میدم🥲 دختر من بعد اون خیلی لاغر شد

پسر منم تب و لرز کرده بود😢

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی